Bądźmy bardziej jakościowi w nowym roku!

Wprawdzie dodawałam już post a propo Nowego Roku, ale dzisiaj pozwolę sobie na jeszcze jeden. Na wielu blogach pojawia się pytanie co robić aby było lepiej w 2016. No właśnie co? Wszystko sprowadza się chyba do zmian dotyczących siebie. I tu nie chodzi raczej o zapobiegnięciu wojnie czy zanieczyszczaniu środowiska na całym świecie.  Ale może od tego żeby stać się bardziej jakościowym. Gdy jedziemy przepełnionym autobusem może warto puścić miejsca biednemu staruszkowi? Wprawdzie dużo część osób tak właśnie robi ale i dla wielu własny tyłek zasługuje zdecydowanie bardziej na dopieszczanie. Gdy stoimy w kolejce do toalety nie pchajmy się. Innym chce się siku tak samo jak wam. Gdy pani nauczycielka z wielką łaską daje wam ocenę lepszą niż na nią zasługujecie, podziękujcie a nie targujcie się o więcej. Jej też jest źle że ma takie dobre serce. A pani kasjerce może warto powiedzieć kulturalnie dzień dobry i dziękuje gdy kupujemy. Nie ważne że jesteście po ciężkim dniu, ale to dużo nie kosztuje a one też są ludźmi i też pracują. 
To jest tylko parę podstawowych rzeczy z dnia codziennego. Staram się ich zawsze przestrzegać choć nie sądzę, że coś pomijam czasem. Ostatnio gdy byłam na zakupach we Wrocławiu( ostatni wpis) zdarzyła się niezwykle przykra sytuacja. Mianowicie gdy przechadzałam się opakowana zakupami z siecówek po arkadach w której było mnóstwo ludzi również na zakupach jeden człowiek się wyróżniał. Był to starszy człowiek z długą brodą, buty miał ewidentnie przenoszone do granic wytrzymałości. Jeden całkowicie się rozkleił i przytrzymywała go reklamówka którą starzec przewiązał. Od razu nabrałam wyrzutów sumienia, że ja jestem taka opakowana a ten pan musi buty reklamówką zawiązywać. Gdybym miała jakiekolwiek męskie buty dałabym mu, ale cóż nic takiego przy sobie nie miałam. Żałuję jedynie, przecież mogłam kupić mu chociaż tenisówki. O to mi właśnie chodzi, ludzki odruch. Następnym razem postaram się zareagować w takiej sytuacji.
Moja siostra zrobiła mi dzisiaj piękny make up i fryzurę, czym się tutaj pochwalę ;D A Wszystkim Wam życzę Szczęśliwego Nowego Roku i przesyłam życzenia, które sama dostałam i szczerze mnie rozbawiły;D ;)) 
Na sylwestra dobrze się bawcie , 
by nie wyszedł z was paw
bo jak wyjdzie to przesrane 
całe ciuchy zarzygane ! i nie mieszaj piwa, wódki
bo zarzygasz sobie butki ; ))
A wy dostaliście jakieś zabawne życzenia?;))

Wspomniane zdjęcia:






Komentarze

  1. Pracowałam dorywczo na kasie i widząc takich ludzi podobnych do tego pana co opisałaś to było mi bardzo przykro. Niektórym brakowało kilku groszy i żałowałam, że nie miałam przy sobie żeby im dołożyć, później już brałam pieniądze ze sobą :)
    Piękny makijaż i fryzura też bardzo mi się podoba .
    Udanego 2016 roku! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze właśnie, że są tacy ludzie jak ty, niezobojętnieni na los drugiego człowieka ;)
    Dziękuję i nawzajem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post i super wyglad bloga! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    (btw szukam osoby ktora zna sie na zmianie wygladu bloga, mozecie pisac pod najnowszym postem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Co do wyglądu bloga to nie wiem jaki chcesz mieć, ja po prostu weszłam w szablon i tam zmieniłam ;)

      Usuń
  4. Makijaż bardzo ciekawy ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna fryzura.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. usta wyglądają super :) szczęśliwego nowego! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyny blog na którym przeczytałam niby drobne, a jednak cenne rady. Takie drobnostki o których pisałaś faktycznie czasem potrafią uczynić dzień lepszym, a ziarnko do ziarnka.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to prawda, dziękuję za te miłe słowa :)

      Usuń
  8. makijaż piekny choc musze stwierdzić że nie jest on Tobie potrzebny ;) Bez niego i tak wyglądasz pięknie :) Cieszę się że jesteś czuła na krzywde innych i starasz sie być miła dla innych Tylko nie przesadzaj bo Pamietaj jesteś tak samo ważna jak oni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, super fryzura!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz