O wszystkim i o niczym. I o herbacie.

Też tak macie? Że siadacie czasem i czujecie nic? Totalnie nic. Nicość i chaos mają ze sobą tak dużo wspólnego. Bo z chaosu często nie wynika NIC konkretnego. Brzmi kuriozalnie, prawda? Jestem typem człowieka, któremu ciężko jest utrzymać ład i porządek. Często popadam w tzw. chaos i sama nie wiem czego chcę od życia. Raniąc przy okazji siebie, innych. Siedzę z kubkiem gorącej herbaty w ręku, gdyż jest to mój lek na wszystko. Na smutki, niesnaski, na nudę. Uwielbiam pić też herbatę, gdy dzieje się coś wesołego. Tak. Herbata to mój Bóg. Rozmyślam kiedy delikatne szaleństwa przekroczyły granicę. Kiedy ja wyszłam poza granicę. Czasem traktuję życie tak zdystansowanie, że zapominam co jednak powinnam docenić. Czasem brak mi do siebie słów.

Komentarze

  1. Ja również często jestem chaotyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mamy podobnie, czasem myślę, że chaos to moje drugie imię, bo często nie wiem czego chcę albo o co tak naprawdę mi chodzi :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od chaosu czasem ciężko uciec - w życiu zbyt wiele się dzieje i nie zawsze nasz organizm radzi sobie z tym napływem wrażeń i informacji. Ale za w takiej, czy innej trudnej sytuacji, herbata nigdy nas nie zawiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt chyba nie potrafi powstrzymać chaosu. Zawsze będzie cząstką naszego życia. Czy tą dobrą czy złą to zależy tylko i wyłącznie od Nas.
    Czasami również mam takie chwile, gdzie ciężko mi go powstrzymać. Mam doła i ranie wszystkich wokół tak jak Ty. Ale najwazniejsze w tym wszystkim jest to by znaleźć to lekarstwo na choć chwilowe polepszenie samopoczucia, tak jak u Ciebie jest z herbatą.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie już dobrze. Życzę dobrej niedzieli ^^

      Usuń
    2. Ojeju*.* Jak miło, nie spodziewałam się:D No nie wszystko da się od razu poukładać ale na pewno jest lepiej ☺ no to ja życzę w takim razie miłego poniedziałku buzi 😘

      Usuń
  5. Uwielbiam pić herbatę, to mój ulubiony napój, a nawet trochę nałóg!

    OdpowiedzUsuń
  6. kawa i herbata najlepsze na wszystko :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    www.ylali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz