Trochę o tym i o tym.

Hej wszystkim ! Dawno mnie tu nie było i przydałoby się dać coś o sobie znać:D Dzisiaj będzie raczej mało tematyczny post, chciałam po prostu pogadać o tym co teraz jest i ogólnie. A trochę jest, hm?;) Teraz święta, przyznać kto się nie może ruszać;> Ja przyznam szczerze jem jak świnka więc zaraz po świętach lecę na siłownię:D
W tamtym roku miałam bardzo tematyczny post apropos Nowego Roku i postanowień. Ogólnie tamten rok był dla mnie dosyć ważny, gdyż przechodziłam przez coś bardzo ciężkiego i w tamtym okresie byłam już, że tak powiem na dobrej drodze;) Toteż i postanowienia były dosyć mocne. Czy mi się udało je spełnić?;D Myślę, że w większości tak, mówiłam wtedy o życiu z jakością, wyborze itd. Więc tak, zrobiłam co się da, że tak powiem i mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna;) Zawaliłam troszkę z wyborem szkoły, ale jeśli się uda po Nowym Roku przepisuję się do innej więc mam nadzieję, że wszystko pójdzie pomyślnie :) Chciałam wam życzyć Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Nie pijcie za dużo;>
Tak w ogóle zadowoleni ze świątecznych prezentów? :D Ja bardzo <3




Komentarze

  1. zadowolona :) ale im jestem starsza tym biedniejsze te prezenty dla mnie :( haha
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam dosyć dużo KOCHAJĄCEGO starszego rodzeństwa więc są dosyć hojni dla mnie:D xD Ale z czasem pewnie i to się zmieni;)

      Usuń
  2. To fajnie, że w większości udało ci się spełnić postanowienia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz